blog – część trzecia

Ze szkolnego blogu zrobiła się trylogia. To już 10 lat.

Ktoś kiedyś powiedział mi, że Norwid to nie budynek, ale ludzie.

Pomimo, że nie ma mnie już w szkole, to nadal spotykam ludzi, którzy kiedyś chodzili do tej szkoły przy cmentarzu. Norwid jest dla mnie punktem wyjścia. Często pytam: -A może pani/pan chodził do Norwida?

Czasami mi się wydaje, że gdziekolwiek pójdę, to zawsze spotkam norwidowca.

Ale tak naprawdę spotykam interesujących i utalentowanych ludzi, którzy chodzili do różnych szkół. Lubię im robić zdjęcia i pisać o ich dokonaniach, pasjach. O tym, co czytają, gdzie spacerują…

Powtarzam: Norwid to tylko punkt wyjścia. Ale bardzo ważny!

10 lat temu tak napisałam o sobie – czytaj tutaj.

Nadal lubię ten wiersz Staffa.

/

blog – część 1  2013 – 2017

blog – część 2 2017 – 2023

kontakt –  ulsojka@interia.pl

/

Pozdrawiam Urszula Sojka

/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz